Strona 37 z 147
Re: F1
: 28 lut 2019, 15:05
autor: Federasta20
Leclerc zrobił świetny czas na C2, przyspieszył też Williams, ale nadal brakuje trochę osiągów. Mercedes ma mieć znowu problemy w strzeleniem się w odpowiednie okno pracy ogumienia.
Ferrari wygląda najlepiej póki co, bije pewność siebie od zespołu

Re: F1
: 06 mar 2019, 11:16
autor: DUN I LOVE
Coraz mniej czasu pozostało odo rozpoczęcia nowej ery.
Motorsport.com
Re: F1
: 06 mar 2019, 11:21
autor: hokej
Z kronikarskiego obowiązku - Williams musi przerobić przednie zawieszenie i lusterka, niezgodne z regulaminem.
Honda - jakieś problemy wynikające z kompaktowej budowy (komora spalania), pracują nad tym. Swoją drogą to chyba do serca sobie wzięli "size zero" ze strony McLarena.
Wszyscy się zastanawiają skąd stabilność w zakrętach Ferrari przy zmniejszonym przednim skrzydle, niektórzy już pewnie kopiują.
Opublikowano wybór opon na Melbourne, przy okazji jeden z portali dał popis rzucając tytuł "Williams podjął ważną decyzję". Pan Redaktor nie doczytał, że ten wybór musiał być dokonany w grudniu 2018r.

Re: F1
: 06 mar 2019, 23:43
autor: Federasta20
Paddy Lowe, dyrektor techniczny Williams, udał się na urlop przed sezonem. O ile rzeczywiście nie zaszły prawdziwe przyczyny osobiste to bardzo słabe zachowanie. Zostawia team w rozsypce przed sezonem, powinien wypić piwo, które nawarzył.
Mercedes tak szybko nie skopiuje przedniego skrzydła Ferrari, bo mają niski przechył samochodu.
Re: F1
: 06 mar 2019, 23:44
autor: DUN I LOVE
Ehh, wszędzie gdzie Polak trafi, tam niepoważnie się robi. Nawet w F1.
Re: F1
: 06 mar 2019, 23:53
autor: Federasta20
Nigdy nie byłem entuzjastą udania się Kubicy do Williamsa i prawdę mówiąc była to ostatnia miejscówka jaką chciałem widzieć, jeszcze przed fatalnym 2018 widać było znaczną zjazdową trajektorię. Szkoda było Renault, które idzie w drugą stronę. Nie mniej być w Williamsie vs. być nigdzie to prosty wybór. Poza historią to ważne by dobrze wypaść na tle Russella, zawsze to otworzy parę drzwi.
Re: F1
: 09 mar 2019, 13:51
autor: hokej
Gdzie jest Williams najlepiej podsumowały same ekipy. Otóż ekipa Claire, jako jedyna, dostała zgodę wszystkich zespołów na zbudowanie auta w teoretycznej specyfikacji na 2021 do testów 18 calowych opon.
Czyli zagrożenie czysto teoretyczne.
Re: F1
: 09 mar 2019, 15:22
autor: Federasta20
Rozważany jest pomysł punktu za najszybsze okrążenie, ale tylko w pierwszej dziesiątce. Niepotrzebna komplikacja.
GP Australii miało być świętem dla polskich kibiców i zwieńczeniem bolesnej drogi Kubicy. Widok Williamsa jako zdecydowanej czerwonej latarnii i nie daj Boże, RK odstającej od Russella, nie będzie fajny.
Klasa A - Ferrari, Mercedes, Red Bull.
Klasa B - Renault, Haas, Alfa Romeo, McLaren, Toro Rosso, Racing Point.
Klasa C - Williams.
Re: F1
: 15 mar 2019, 9:34
autor: COA
2 sekundy do przedostatnich, to niezły bolid.
Re: F1
: 15 mar 2019, 10:26
autor: Robertinho
A cały ten cyrk(tj nasze zainteresowanie kabaretem pt obecny team Williams), bo Pinokio Mateuszek raz w życiu słowo prawdy powiedział i się nagrało w dodatku.

Re: F1
: 15 mar 2019, 10:44
autor: COA
Był na przełomie wieków taki zespół Minardi, czy to porównywalny poziom?
Re: F1
: 15 mar 2019, 14:25
autor: hokej
COA pisze: ↑15 mar 2019, 10:44
Był na przełomie wieków taki zespół Minardi, czy to porównywalny poziom?
Blisko

. Chociaż Caterham (klejenie zawieszenia taśmą) staje w szranki.
Re: F1
: 15 mar 2019, 16:09
autor: Federasta20
Szrot przygotowała stajnia z Grove, absolutnie nieakceptowalna strata. Nie zmieni tego majaczenie o sukcesie, że w ogóle się pojawi w Australii czy zrzucania na opóźnienia, gdy Racing Point nie jeździł dużo więcej, a tak się nie kompromituje.
Szkoda Roberta, nie zasłużył na taki bolid. Russell też nie.
Mercedes zdominował drugi trening, lecz to Ferrari i Red Bull nie pokazali potencjału, bazując na różnicach do klasy B. Będę zaskoczony jeśli Scuderia nie powalczy w kwalifikacjach. RB też powinien być dużo bliżej niż 0,8s. Melbourne to zresztą dobry tor dla Merca.
Re: F1
: 16 mar 2019, 14:59
autor: Damian
F1 w TVP!

Re: F1
: 16 mar 2019, 15:09
autor: Federasta20
Od 45. minuty wyścigu. Normalnie bym się bardzo cieszył, ale jak widzę pozycje RK i fatalną prognozę...
Kwalifikacji nie ma co komentować, źle na przedzie i na tyle.
Re: F1
: 16 mar 2019, 15:12
autor: Damian
Federasta20 pisze: ↑16 mar 2019, 15:09
Od 45. minuty wyścigu.
Wiem, wiem.
Kiedyś istotne były pierwsze dwie minuty (potem nuda), a nie wiem jak teraz?
Re: F1
: 16 mar 2019, 16:16
autor: Federasta20
Zależy, w poprzednim sezonie SC kilka razy wyjeżdżał w dogodnym momencie i było świetne ściganie. Standardowo warto zobaczyć start, rundę postojów (zazwyczaj przed półmetkiem) i ewentualnie końcówkę, gdy się mieszają strategie. Tylko jeśli strata Ferrari i Red Bulla ma się utrzymać na podobnym poziomie to sam start wystarczy

W latach 2011-połowa'13 bardzo dużo się działo na torze, jednak od tego czasu jest mocne oszczędzanie opon by uniknąć zjazdów do boksów.
Ustawienie na starcie:
1. Hamilton - 2. Bottas
3. Vettel - 4. Verstappen
5. Leclerc - 6. Grosjean
7. Magnussen - 8. Norris
9. Raikkonen - 10. Perez
19. Russell - 20. Kubica
Re: F1
: 16 mar 2019, 16:19
autor: Damian
Dzięki.
W ostatnich latach tylko okazyjnie śledziłem F1.
Trzeba będzie od nowa się wciągnąć w ten sport.

Re: F1
: 16 mar 2019, 23:47
autor: hokej
Duże zaskoczenie dla wszystkich ta dominacja Mercedesa. Niby ten tor zawsze im leżał, ale w tym roku miało się to zmienić.
Williams odnalazł "fundamentalną przyczynę dania d...y". Drugi rok z rzędu. Gdyby to był zespół z Japonii, to kierownictwo już dawno znalazło by swojego kaishaku.
Re: F1
: 17 mar 2019, 0:01
autor: DUN I LOVE
Ten Mercedes to chyba niezłe raczysko F1?