
F1
- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: F1
Dobre, ja pamiętam, jak Lauda się palił w bolidzie.Robertinho pisze: ↑22 lut 2019, 10:08Powiem więcej dziadu, Ty pamiętasz czasy, kiedy byli pierwszą.DUN I LOVE pisze: ↑21 lut 2019, 20:43 Ja pamiętam doskonale czasy, kiedy byli trzecią siłą, za Ferrari i Mclarenem.![]()
![]()
Mam uważać na Kopacz?

- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: F1
Tak mogło być. Z tego, co Cię widziałem na TF, to Ty masz chyba z 60 lat.


MTT Titles/Finals
Spoiler:
Re: F1
Człooowieku.
Własnego portalu nie czytujesz???

Własnego portalu nie czytujesz???

- Robertinho
- Posty: 50825
- Rejestracja: 15 lip 2011, 17:13
- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 9538
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Re: F1
Krótko odniosę się do tego co napisałeś, zwłaszcza co do wielkiej trójki, bo reszta mniej więcej tak wygląda, a między P4/5 i P9 między bardzo ciasno. Chciałbym aby również tam się znalazł Williams i w sobotnie poranki/popołudnia/wieczory pasjonować się walką Kubicy o awans do Q3 i pokonanie w niej kilku rywali, a nie o P19 z Russellem. Dzisiaj mają zrobić dzień filmowy, zawsze przydatne kilometry.hokej pisze:1. Mercedes - nic nowego, dalej w czubie. Najwięcej przejechanych kilometrów, czasy w czołówce, brak problemów. Na ile będą w stanie dominować - raczej nie w takim stopniu jak 2014-17. Nowa konstrukcja silnika to niewiadoma pod względem wytrzymałości, ale osiągi raczej z najwyższej półki, bo nie wierzę, że odkręcili go w Barcelonie na maksa (bezsens w pierwszym tygodniu testów).
2. Ferrari - idą dobrą drogą, ale chęć pokazania się od pierwszego dnia wskazuje na budowanie atmosfery/maskowanie. Również bez problemów, gdyby nie Leclerc to powiedziałbym, że para w gwizdek wzorem ubiegłych lat, tak to może, może.
3. Red Bull - będzie zjazd. Pompują Hondę marketingowo, ale nie widać nic szczególnego, zarówno w czasach, jak i analizie zachowania auta. Raczej bliżej środka, niż czołówki.
Wg opinii wszystkich ekspertów to Ferrari ma najlepsze auto z przewagą kilku dziesiątych, stąd dziwi mnie stawianie Merca na P1, bo zakładam, że tworzysz ten układ sił na dany moment. Nie zgadzam się co do RBR, ponieważ ich współpraca z Hondą przebiega bardzo gładko, nie ma tutaj problemów napotykanych za czasów Renault, samo auto prowadzi się bardzo dobrze, a przecież walczyli o zwycięstwa na koniec sezonu. Nawet zakładając, że Honda traci tyle co wtedy Renault (wariant dość pesymistyczny zważając na doniesienia) to wciąż mamy groźnego rywala, jeśli nie będzie gubił tylu punktów w wyniku awarii. Na Monako, Węgrzech, Singapurze i w Meksyku mogą być dużymi faworytami. Niski przechył Mercedesa może okazać się zmorą przy zmianach przepisów dot. przedniego skrzydła, a największy przechył z czołówki ma właśnie RB.
Jeśli środek stawki będzie tracił 1s a nie 2s do czołówki to będzie miłe zaskoczenie.
Re: F1
Kolejność wynika z pamięci zeszłosezonowej, nie odważyłbym się stawiać na MB po tym tygodniu.
Ale tak sobie myślę - mamy w stawce 2 silniki o nowej architekturze (MB i Renia) i 2 ewolucje. Logiczne, że te nowe są raczej w pierwszej kolejności testowane pod kątem wytrzymałości. A skoro tak, to przyszłotygodniowe testy, które powinny zawierać elementy kwalifikacyjne, powinny nieco powiedzieć o osiągach. Jak w tym tygodniu nie odstawali to...
.
Diabli wiedzą w którym kierunku czołówka modyfikowała konstrukcje w tym roku. W 2018 MB miał ewidentnie problem z zarządzaniem oponami, RB był mocny na torach wymagających docisku aero, a Ferrari wszędzie, tylko przedobrzyli z modyfikacjami, co sami przyznali jesienią. Szkoda że przegrali w ten sposób tytuł. Wentylowane felgi, wzorem MB wprowadzili niemal wszyscy, ale czy to pomoże dbać o opony? Nie wiem.
W przypadku RB trochę się bawię we wróżenie, ale jak dr Marko chrzani o wygranych po 4 dniach testów, to dziwnie mam wrażenie, że robi dobrą minę do złej gry. Ten facet jeszcze w życiu nic szczerego na temat wyścigów nie powiedział. To że przeszli na Hondę to akurat moim zdaniem dobrze, bo z Renault doszli do ściany, tylko w zabawę mocą to raczej nie wskoczą.
Ale tak sobie myślę - mamy w stawce 2 silniki o nowej architekturze (MB i Renia) i 2 ewolucje. Logiczne, że te nowe są raczej w pierwszej kolejności testowane pod kątem wytrzymałości. A skoro tak, to przyszłotygodniowe testy, które powinny zawierać elementy kwalifikacyjne, powinny nieco powiedzieć o osiągach. Jak w tym tygodniu nie odstawali to...

Diabli wiedzą w którym kierunku czołówka modyfikowała konstrukcje w tym roku. W 2018 MB miał ewidentnie problem z zarządzaniem oponami, RB był mocny na torach wymagających docisku aero, a Ferrari wszędzie, tylko przedobrzyli z modyfikacjami, co sami przyznali jesienią. Szkoda że przegrali w ten sposób tytuł. Wentylowane felgi, wzorem MB wprowadzili niemal wszyscy, ale czy to pomoże dbać o opony? Nie wiem.
W przypadku RB trochę się bawię we wróżenie, ale jak dr Marko chrzani o wygranych po 4 dniach testów, to dziwnie mam wrażenie, że robi dobrą minę do złej gry. Ten facet jeszcze w życiu nic szczerego na temat wyścigów nie powiedział. To że przeszli na Hondę to akurat moim zdaniem dobrze, bo z Renault doszli do ściany, tylko w zabawę mocą to raczej nie wskoczą.
Re: F1
Wg analizy Pirelli (czasy okrążeń nałożone na rodzaj opon) Ferrari z duża przewagą nad konkurencją.
Więcej tutaj
https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/8 ... ybszy-niz-
Bottas w wywiadzie na inwestorów stwierdził, że W10 ma duży problem z balansem w niektórych zakrętach. Wypisz-wymaluj główny problem Williamsa w zeszłym roku.
Więcej tutaj
https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/8 ... ybszy-niz-
Bottas w wywiadzie na inwestorów stwierdził, że W10 ma duży problem z balansem w niektórych zakrętach. Wypisz-wymaluj główny problem Williamsa w zeszłym roku.

- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: F1
Szkoda, że nie startują na początku marca (tj. w najbliższy weekend), jak było kiedyś. Trzeba jeszcze trochę poczekać.
MTT Titles/Finals
Spoiler:
Re: F1
Druga tura testów rozpoczęta.
Na początek Hamilton zrobił pokazówkę notując najlepsze czasy testów w pierwszym i drugim sektorze już na 7 kółku, po czym... prawie stanął.
Taki mały trolling.
W Williamsie dzisiaj jeździ Russell.
Na początek Hamilton zrobił pokazówkę notując najlepsze czasy testów w pierwszym i drugim sektorze już na 7 kółku, po czym... prawie stanął.

W Williamsie dzisiaj jeździ Russell.
- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: F1
Nie, korzystam z formel1.de lub gptoday.net, oprócz livetimingu zamieszczają też komentarze.
Lenistwo, nie chce mi się OTT odpalać, a na kompie pracuję.
Lenistwo, nie chce mi się OTT odpalać, a na kompie pracuję.
-
- Posty: 9538
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Re: F1
Red Bull pręży muskuły, a Mercedes zamiast testować nowe skrzydło to wymienia silnik. Pracowity dzień Williamsa.
Re: F1
Williams znowu mało jeździ, przyczyny nieznane.
Sirotkin potwierdzony jako rezerwowy kierowca Renault.
Verstappen wykręcił rano poniżej 1:19 na torze o temperaturze ledwo powyżej 0st. Jest moc.
Sirotkin potwierdzony jako rezerwowy kierowca Renault.
Verstappen wykręcił rano poniżej 1:19 na torze o temperaturze ledwo powyżej 0st. Jest moc.
Re: F1
Przez godzinę 3 czerwone flagi, finalnie Vettel uderzył w bariery.
- DUN I LOVE
- Administrator
- Posty: 197663
- Rejestracja: 14 lip 2011, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: F1
Wypluj przez lewe ramię.

Do przerwy Sainz pozamiatał 1:17:144 (opony C4), sekundę przed drugim Vettelem. Kubica solidne 42 kółka (masa przerw i czerwonych flag), 8 czas też na C4.
Williams w dalszym ciągu nie ma wszystkich części pakietu i to już nie jest dziwne, to jest żenujące. Będą testować pierwszy komplet aero w kwalifikacjach.
Nie mówię o poprawkach, bo co poprawiać jak podstawa nie jest przetestowana?

-
- Posty: 9538
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 18:07
Re: F1
Piękno i dominacja to oksymoron. Nie mniej RB wygląda na mocny i jest sporo powodów do optymizmu.
Od początku testów czytam, że McLaren wcale nie jest taki dobry, ale ten czas trudno zignorować, może i niezawodność nie jest najlepsza, ale jeździ solidnie. Niech tylko się nie rozpędzą, bo już ogłosili, że Alonso ma testować nowe auto i gdyby mieli podgryzać czołówkę (nie będą, ale czysto hipotetycznie) to w mgnieniu oka z Lando zrobi się Nando. Williams mógłby za to przyspieszyć, ja wiem, że testy, opóźnienia itd, ale wszyscy robią czasy 1:17, a oni 1,5s straty. To musi niepokoić.
Tak na szybko policzyłem najlepsze czasy zespołów z poprawką na mieszanki, tak jakby jeździli na C5:
McLaren - 1:16.644
Red Bull - 1:16.715
Ferrari - 1:16.925
Renault - 1:17.393
Mercedes - 1:17.477
Alfa Romeo - 1:17.511
Haas - 1:17.563
Toro Rosso - 1:17.637
Racing Point - 1:17.824
Williams - 1:19.367
Od początku testów czytam, że McLaren wcale nie jest taki dobry, ale ten czas trudno zignorować, może i niezawodność nie jest najlepsza, ale jeździ solidnie. Niech tylko się nie rozpędzą, bo już ogłosili, że Alonso ma testować nowe auto i gdyby mieli podgryzać czołówkę (nie będą, ale czysto hipotetycznie) to w mgnieniu oka z Lando zrobi się Nando. Williams mógłby za to przyspieszyć, ja wiem, że testy, opóźnienia itd, ale wszyscy robią czasy 1:17, a oni 1,5s straty. To musi niepokoić.
Tak na szybko policzyłem najlepsze czasy zespołów z poprawką na mieszanki, tak jakby jeździli na C5:
McLaren - 1:16.644
Red Bull - 1:16.715
Ferrari - 1:16.925
Renault - 1:17.393
Mercedes - 1:17.477
Alfa Romeo - 1:17.511
Haas - 1:17.563
Toro Rosso - 1:17.637
Racing Point - 1:17.824
Williams - 1:19.367
Re: F1
Dzisiaj już prężenie muskułów, Leclerc blisko złamania 1:16.
Czołówka na C5, tylko Hamilton sobie jeździ na C2.
Mercedes niemal 120 kółek kontra 65 Ferrari. Chyba tradycyjnie robią sobie inny program (jak co roku) i pozamiatają. Szczególnie, że Hamilton wykręcił czas gorszy od Leclerca o 1,8 sekundy na oponach 3 stopnie twardszych. W Australii włączą party mode i tyle ich widzieli.
Nieźle wygląda zagęszczenie środka, powinno być w sezonie sporo walki a i sytuacje, gdy Big3, mimo startu z alei spokojnie dojeżdżali na 5-6 miejscu już nie będą miały miejsca.
Czołówka na C5, tylko Hamilton sobie jeździ na C2.

Mercedes niemal 120 kółek kontra 65 Ferrari. Chyba tradycyjnie robią sobie inny program (jak co roku) i pozamiatają. Szczególnie, że Hamilton wykręcił czas gorszy od Leclerca o 1,8 sekundy na oponach 3 stopnie twardszych. W Australii włączą party mode i tyle ich widzieli.
Nieźle wygląda zagęszczenie środka, powinno być w sezonie sporo walki a i sytuacje, gdy Big3, mimo startu z alei spokojnie dojeżdżali na 5-6 miejscu już nie będą miały miejsca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości